Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Friday, August 14, 2009

Jahit Tudung Kak Sam


Bali keje aku terus g kedai kedai jahit... nak beli benang, Syimah telah tempah tudung utk kak ipar dia Kak sam... dia nak warna pink, purple n brown... so aku bawa kain untuk pastikan benang sama...

Sampai je kat rumah, aku terus gosok kain gam kat awning, pastu aku mula proses jahit jelujur kasar sambil tengok cerita korea Gourment tv8 tu... kul 9.30 mlm cerita tu habis so aku mula ke menjahit tudung2 tersebut... dalam pukul 12.30 pagi aku siap jahit semua, pastu aku jahit pula dress yg aku alter sikit, labuh sgt.... so pukul 2 baru aku tido zzzzz

Bangun2 pagi , aku terus jahit tudung warna oren, nak sepadankan bunga2 oren dress yg aku alter smlm... hahahah, tup2 tengok jam dah kul 8.... cepat2 aku siap nak g ofis, syukur tak jam so aku sampai ofis 8.45 pagi... hari ni aku bergaya dengan dress dan tudung oren tu... x sempat nak ambik gambar... lewat tahap gaban...aku sempat snap gambar tudung Kak Sam jeee... maaf ekk.. gambar kelam kabut ... hahahaha lewat nak g keje

If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

2 comments:

ainiayu on August 14, 2009 at 10:25 AM said...

camne la zila ni wat keje...laju sungguh...mcm2 leh wat dlm satu hari.....jeles lak rasanya...leh jd ironlady satu hari nnt ni...amin....

zilakasim on August 14, 2009 at 1:20 PM said...

kak, petua dia satu jee... satu hari ada 24 jam, mana2 masa rasa terbuang tu saya penuhilah dgn aktiviti2 camni

Related Posts with Thumbnails