Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Wednesday, July 22, 2009

Shopping baju kat sewing party


baju ni mmg canti untuk yg bertung, pakai dgn skinny jeans... tudung tu kasi pakai warna merah... x perlu pakai inner lagii


Baju ni pakai dengan inner... mmg cantik.. aku beli backgroud putih... dia nyer corak hijau plus biru gitu... pakai ngan inner putih dan jeans... tudung nanti aku jahit warna hijau..... yahooooooooooooo.. gamabr atas tu my General Manager sedang bergaya dgn baju patern cam aku beli beli tu

Bagi peminat2 baju jom joint my sewing party.... msallysa akan datang untuk megadakan jualan baju yang cun2 bangat... hahahhah... aku dah rembat 2 helai.... dijamin berkualiti dan cantik dan yang paling penting sesuai sgt untuk yang bertudung cam i ni.... dapat la bergaya sikit... so sape2 yg rasa2 ada nak beli boleh contact aku gitu... boleh aku tanya msallysa tu utk u all


If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

3 comments:

asmaa on July 22, 2009 at 7:39 PM said...

akak...takde ke link baju yg best2...lama saya tak shoping baju nih...hehehe...lawa2 lah...nak gie sewing party jauh bangat :)

missallysya on July 23, 2009 at 5:38 PM said...

zila, i rasa u beli dah lebih dah 2 pasang ni. u dah satu minggu nye stok rasanye...

zilakasim on July 23, 2009 at 5:41 PM said...

hahahahaha

Related Posts with Thumbnails