Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Friday, July 24, 2009

SAMSUNG CAMCORDER SMX-F30SP







Semalam aku jalan2 shopping kat Mid Valley, tup2 tengok fotokem buat promosi camcorder.... memang aku pun tengah survey nak beli ni, alang2 banyak gift yang dia bagi, aku pun decide beli satu. Harga dia RM1099... dapat la extra aksesori... gambar ni aku ambik kat web samsung.. aku beli warna hitam nyerr

Nota : lepas ni ada video untuk tutorial online.... 1st projek ialah blok of the month... sape2 yg berminat boleh joint, yuran yg berpatutan... tungguuuuuuuuuuu dvd dari zilakasim
If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com
Yahoo massenger : zila_kasim

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

2 comments:

Unknown on July 24, 2009 at 11:01 AM said...

huh..jeles i tauuuuu..nak jugakkkkkkkk!!!

zilakasim on July 24, 2009 at 11:54 AM said...

cepat2 beli.... akak beli yg paling murah, yg lain x mampu

Related Posts with Thumbnails