Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Thursday, July 9, 2009

Part time model


Hari ni aku nak paste gambar aku yg Aishah ambik utk letak kat blog dia... maklum la aku beli dress kat blog dia....


If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174

4 comments:

asmaa on July 9, 2009 at 1:33 PM said...

lawalah kak...kain cam lembut jerk...pasti bestkan...akak isi link blog tu...kot berkenan baju...lama tak beli baju :)

asmaa on July 9, 2009 at 1:34 PM said...

kak zila, nanti ambil award kat blog saya yer...

zilakasim on July 9, 2009 at 2:33 PM said...

asma kat sebelah tuuuuu ada blog dia

zilakasim on July 9, 2009 at 2:35 PM said...

asma... akak ni buta it sikit, nak award pun x reti lagi.... ingat nak tambah blog kawan2 pun x jadi2 lagi.. huhuh

Related Posts with Thumbnails