Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, February 22, 2010

www.zilakasim.com


Secara rasminya.....aku dah ada blog sendiri... credit to Maya... really like it.....so after this aku ada proper e shoppe...pada kawan2 yg ada add link blog aku tu. boleh la tukar link ekkk




post signature

3 comments:

ainiayu on February 22, 2010 at 5:47 PM said...

ok zila...kita tukar link yeee...:))

mama alicianorman on February 23, 2010 at 10:35 AM said...

lepas ni tak pakai blog ni lagi ke kak?...

Unknown on August 2, 2016 at 5:09 PM said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

Related Posts with Thumbnails