Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Friday, February 19, 2010

Aktiviti sepanjang cuti

Lamanya cuti..... baru hari ni dapat update blog... maaf ekk kawan2 semua... tahap kemalasana nak update blog masa bercuti berada di tahap maksimum.... ok hari ni aku nak kongsi sedikit sebanyak apa yg aku buat kat kampung...


Mula2 aku berada di Cherating pada hari Sabtu untuk buat kelas bersama Ainun... nanti aku tepek gambar long purse beserta clutch yg dia jahit... lunch tu jumpa jiran booth masa Karnival Jualan Mega 2008 tu... dia nak beli mesin sulam... so aku kena buat proposal untuk dia.... 

pastu hari Ahad tu on the way nak g kuala Trengganu, jumpa Ina kat Mesra Mall Kerteh.... konon2 nak buatkan Ina smocking... tup2 misunderstanding cara potong kain... so terpaksa cancel...


Aku sampai kat Kuala Trengganu dalam pukul 12.30 p.m..... terus g hantar mesin Chewan... pastu ajar dia guna mesin beserta jahit beg hexagon....

Settle Chewan aku jumpa Rozie pula... ni pula sessi jual-menjual.... lepas aku, Syimah & Tuty lepak kat tepi Pantai Batu Buruk Sambil makan kopok....


Malam tu aku menginap kat rumah Syimah... lepas makan aku potong kain tudung untuk Kak Syam... pastu aku zzzzz... pagi2 tu aku siapakn tudung kak Syam ngan tudung syimah.... pastu kul 11.30 pagi teruskan perjalanan dari Kuala Berang to Kuala Krai Kelantan...

post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails