Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Friday, December 11, 2009

Hari pertama di booth

Semalam aku bertolak dari KL ke Kemaman dalam pukul 9.30 malam... aku teruskan perjalanan tanpa henti, aku tiba di Kemaman pada pukul 1.30 pagi.. tempat penginapan adalah di rumah kak Rozita... samapi je rumah dia... terus solat n the zzzzz... hehehe....


Pukul 6.30 pagi bangun dan dan mula bersiap2.. target kul 7 pagi nak chow... yeyeyeye... target berjaya... on the way nak ke KT, aku lalu ikut Air Putih... tup2 ada pula Air Jernih, and the ada Air hitam.. semua nama kg AIR jeeee.... 


Samapai kat Kerteh... sarapan nasi kerabu.... pastu teruskan perjalanan ke KT... sampai sana kul 10.30 pagi kat sana...terus set up booth... so ini je gamabr hari pertama ekkk... gamabr bersama Syimah jeee... penat le nak bergambar... ambik ni pun sebab besday Syimah... tengok ekkkkk kawan2







post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails