Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Sunday, December 13, 2009

Hari kedua di booth

ni hari kedua kat booth...mula2 aku sampai dalam kul 10.30... tak de org lagi... tup2 tiba2 ramai yg serbu... aku mula kelas tanpsa henti hingga lunch terlepas, mujur la my best fren bawakan utk aku hehehehe kuih muih tradisi trengganu... opps sebelum aku telupa kalau kat kemaman banyak nama AIR, kat kat kuala trengganu banyak pula GONG... hehehehr


so ni dia gambar jari kedua... hehehe.... tak banyak sgt sbb aku mmg ter bz gilerrrr... kul 7 mlm baru lunch... tup2 kul 9.30 mlm pun ada lagi yg dtg utk buat beg mek sue... nanti aku upload gambar ehsan dari kak rozita utk tatapan umum yerrr




post signature

0 comments:

Related Posts with Thumbnails