Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Tuesday, June 9, 2009

Peralatan jahitan

Semalam member chatters minta aku letakkan sebahagian gambar peralatan jahitanku... ini dia sebahagian dari peralatan yang aku miliki.....

Aku susun semua ke dalam bekas, bagi bekas yang tidak ada handle aku letak dalam bakul ni, bakul ni aku beli kat Trengganu sempena Pameran Batik & Kraftangan... kat sana aku banyak membeli-belah dari berbisnes... hahahhah



Ini sticker atau label yang aku lekatkan bila customer order barang, now aku dah tak tepek coz customer buang balik sticker tu

Bekas ni ada handle, aku beli kat Sogo, senang nak bawa


Bekas ni aku letak bekas bobbin ngan measurement tape....

Tin biskut ni aku susun benang kat situ.... benang silk aku tak letak dalam ni, ada bekas khas... lupa nak ambik gambar lak
Gambar ni aku ambik, menunjukkan barang-barang yang bersepah, sebelum aku kemas dan susun dalam bakul atau bekas handle...


So kawan-kawan cuci mata ekkk, tengok alat2 jahitanku... maaf perasan sikit



If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174

0 comments:

Related Posts with Thumbnails