Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Sunday, February 21, 2010

Ucapan terima kasih utk semua

Aku nak ucapkan terima kasih banyak2 kepada sesiapa yg datang berkunjung ke booth aku... walaupun panas terik... kawan2 masih sudi dtg... terharu sgt...ada yg silent reader pun dtg kat booth... rupa2nya ramai juga yg sudi jenguk blog aku yg tak seberapa


sebelum aku terlupa aku nak ucapkan TQVM to anne, maya, zura kerana berganding untuk jayakan booth ini.... harap2 Zura cepat sihat ekkkkk.... untuk Maya... anak you really sporting....nanti nak tepekj gamabr dia kat blog


Bloggers yg dtg Tinihani, Ainayu, Fida.... mmg happy jumpa u all.... really appreciate... 


Kak Izan ngan Kak Zaida ni pula geng2 jahit dari epal..... thxs... 2q hari berturut2 dtg... hari ini aku sempat tolong Kak Izan siapkan yoyo... utk jadikan bunga kat pasu nanti... next time kalu buka booth... aku nak potoing kain banyak2... ada masa free jahit yoyo... ok juga tu


Untuk Siti dari Kuala Pilah... maaf kelas tudung tak dapat nak buat... bising .... so kita jumpa next time ekkk


Pastu utk akak yg kerja kat Perbadanan Putrajaya tu... maaf lupa nama... diary kat keta pula... thxs coz selalu baca blog... nanti kalu ada rezeki... boleh kita buat kelas ekkk


Untuk DJ2 KLFM... thxs coz promote kedaiku itu....kalu sudi letak link kat web KLFM ekkk (perasan pula la tu)



post signature

1 comments:

mama alicianorman on February 22, 2010 at 10:25 AM said...

ha ah kak zila tepek gambar jangan tak tepek...hehehe

Related Posts with Thumbnails