Terima kasih kepada semua pengunjung blog zilakasim..... mulai dari 22 feb 2010... zilakasim sudah bepindah ke www.zilakasim.com.... nanti klik gambar kat bawah untuk masuk blog baru ni ekkkk...... TQVM

About Me

My photo
I'm working lady but have interest in sewing.... Menjahit adalah terapi paling berkesan untuk aku hilangkan sifat panas baran... syukur ke hadrat ilahi

Monday, July 13, 2009

Syabas untuk Guru2 SMK Balai Besar, Dungun

Hari ni aku nak update pasal sewing party kat Dungun tu.... memag syok sakan coz cikgu2 SMK Balai Besar begitu sporting sekali... kita siap joint facial demo dari Kak Noraini yang mempromosikan Mary Kay... tup2 aku beli masker ngan dia... hahhaha

Sebelum aku ke Dungun, aku dah buat projek beg di Kemaman bersama KAk Normah dan Rozie... habis pukul 8 mlm, terus jumpa Cikgu Siti untuk ke Dungun pula.... syukur rasanya kak normah n rozie dapat siapkan long wallet tu

Berbalik pada cerita kat Dungun, aku telah menginap di banglo cikgu Siti... mmg cantik sekali, mengadap pantai tuuuuu, kalu x caya tengok gambar kat bawah ni


Sewing party bermula pukul 10.30 pagi di rumah Cikgu Hayati... kat bawah ni ialah gambar sekitar sewing party tu berlangsung... Cikgu Miskinah sakit2 kaki pun datang joint juga. Dia yang pertama yang siapkan projek diikuti oleh cikgu Siti, pastu Cikgu Hayati... Cikgu Uzah dapat siapkan beg walaupun tidak pernah menjahit pun dapat siapakan juga long wallet tuuu.. Tahniah kepada semua cikgu SMK Balai Besar yang sporting sakan.... Cikgu Hayati telah menjamu kami pengat durian, mee goreng, nasi goreng serta keropok.. aku suka makan sambal daging khs dari Kelantan... dah nama lidah kelatan.. hahah.. wallet siap di jahit so sebagai kerja rumah, diaorg kena siapkan sembat sembunyi kat rumah....


Ni gambar long wallet tersebut





Cikgu Uzah punya
Cikgu Hayati punya
Cikgu Siti Punya
Cikgu Miskinah punya

Jarum jahit cikgu siti sampai bengkok... hahah
Anak bongsu cikgu hayati pun joint menjahit


Cikgu Uzah cuba skill menjahit








Cikgu siti bersama anaknya adik yah... bergambar di depan rumah sambil menayangkan wallet tersebut... syabas kak siti





If interested kindly drop the email to ruzila_7174@hotmail.com

Contact no 013-9237174 / 013-3636174
http://galerikraf.blogspot.com/

0 comments:

Related Posts with Thumbnails